?

No account? Create an account
кіно і німці

[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are 20 journal entries, after skipping by the 20 most recent ones recorded in Кухонний комбайнер's LiveJournal:

[ << Previous 20 -- Next 20 >> ]
Friday, August 14th, 2015
7:55 am
Відпустка у Верховині
Триває третя частина проекту "Відпустка в Карпатах". Верховина нас також зустріла спекотною погодою, отже вносимо певні корективи у свій щоденний графік. Вже побували на Шпицях, Білій Кобилі, Костричі, Магурі, та інших вершинах. Вирушаємо рано-вранці, поки немає спеки. Вчора стартували від бази о шостій ранку, до 14:00 вже закінчили денний маршрут. Далі пивоварня, купання, розваги)

група йде на Шпиці
кілька фотографійCollapse )
Thursday, July 30th, 2015
12:33 pm
Колочава туристична

Закінчився перший заїзд "Відпустки в Карпатах", в суботу стартує другий, в Микуличині.
Літо в Колочаві видалось надзвичайно спекотним. В окремі дні температура перевалювала за +30, і нам доводилось стартувати о шостій ранку, щоб не йти вгору в найбільш гарячу пору. В такий спосіб піднялись і на Стримбу, і на Топас (полонина Красна), на Дарвайку. В більш "легкі" дні їздили на Синевир, до ведмедів, купалися у Вільшанському водосховищі, відвідували колочавські музеї. Трохи фотографій під катом, більше в альбомі на фб.

переглянутиCollapse )
Monday, July 20th, 2015
9:34 am
Колочава, початок відпустки.
Сьогодні дощить. Викладу кілька фотографій (зроблені телефоном) з перших двох днів подорожі.
Онлайн викладаю на фейсбуці :)

Суничні поляни. Затримались тут більше, ніж на годину. З підйому чудово було видно Вільшанське водосховище.

переглянути фотографіїCollapse )
Friday, July 17th, 2015
4:10 pm
Найважливіша річ в поході - палки для селфі :)
Завтра страртує перший заїзд проекту "Відпустка в Карпатах".
Починаємо з Колочави, практично зовсім нового району не лише для учасників групи, але й для мене. Востаннє я був тут ще в 1995 році, коли піднімався на Негровець. Крім нього в планах - Стримба, Красна та багато іншого, буду регулярно звітувати про наші пригоди. А хто має бажання - приєднуйтесь, ще не пізно. Другий заїзд - Микуличин, третій - Верховина.
Tuesday, July 14th, 2015
3:56 pm
Friday, July 10th, 2015
11:59 am
Швейцарія над Случем
Один із тих унікальних маршрутів, який ми проводимо всього лиш один раз на рік. Тур, якому хоча би один раз має побувати кожний із учасників нашого клубу. Ця подорож не схожа на жодну з інших, а краєвиди настільки неймовірні, що регулярно займають місце на обкладинках туристичних журналів і стають візитівками "Невідомої України". А що вже казати про гостинних господарів та їх колоритну поліську кухню. Ну в якому турі вам до кулішу ще й шашлики подадуть? І калганівкою пригостять, не лише ввечері, а навіть вранці.
Вперше я потрапив сюди в далекому 2005-му році, під час зйомок "Унікальної України". Крім неймовірної "картинки" наша програма отримала справжніх та надійних друзів, з якими завжди приємно зустрітися. Так зародилась традиція - кожного року День Незалежності ми святкуємо на берегах Случа.

читати далі (репортаж з майбутньої подорожі)
Tuesday, July 7th, 2015
10:43 am
Вітання зі святом!
Клуб екологічного туризму dobre_poixaly щиро вітає з професійним святом всіх працівників природно-заповідної справи!
Низький уклін нашим мужнім, невтомним захисникам природи, які оберігають для прийдешніх поколінь найбільший скарб нашої планети.
Особлива подяка нашим гідам, які відкривають нам очі на світ дикої природи та вчать нас жити у гармонії з навколишнім світом, любити все, що нас оточує, бути спостережливими, помічати всі дива, які дарує нам природа.

Saturday, July 4th, 2015
11:50 am
Мармароський Піп Іван & червона рута.

На минулих вихідних організували подорож "Два Попи Івани в одному турі", тобто Чорногора + Мармароси. Два Попи Івани за два дні, не знаю чи хтось ще робив таке :)
Трохи запізнились на масове цвітіння рододендронів, вловили лише останній момент.
Фото natapun_ua
кілька фотографійCollapse )
Monday, June 15th, 2015
5:07 pm
Кінбурнська експедиція: як це було
Люблю відкривати нові маршрути. Про Кінбурн мріяв давно, але якось не складалось - спочатку зі зйомками Унікальної України, потім з прокладанням туристичного маршруту. Дякуючи нашим друзям з Національного парку "Білобережжя Святослава" та активним учасникам клубу "Добре поїхали" ми це зробили. Нарешті :)
Originally posted by galinaaksyenova at Кинбурн: там, где закаты...
Какие там закаты!
Они разгораются на полнеба невиданным сочетанием красного, оранжевого, розового, фиолетового, а потом стекают в малиновое море языками расплавленного света.
Read more...Collapse )
Thursday, April 16th, 2015
9:51 am
Заповідний Південь. Херсонщина.

Подорож "Заповідний Південь: Асканія Нова і Бирючий острів" традиційно проводиться навесні, на початку травня - саме цей час вважається найкращим для відвідування заповідних територій на півдні Херсонщини. Екскурсії на екологічну тематику по об'єктах природно-заповідного фонду вдало поєднуються з комфортним відпочинком на узбережжі Азовського моря. Про переваги саме цього маршруту наш сьогоднішній репортаж.

читати даліCollapse )
Monday, April 6th, 2015
1:25 pm
Конкурс фотожаб: Карлсон і пробка від шампанського

Вилкове, 4 квітня. Святковий момент зустрічі Дунаю і моря. Політ пробки від шампанського.
Конкурс фотожаб. Результати під катом.

зазирнутиCollapse )
Wednesday, April 1st, 2015
10:07 pm
Monday, March 30th, 2015
10:00 am
Блогерські тури по заповідних територіях - кращий екотуристичний проект року!
Українська асоціація UAETA в рамках міжнародної туристичної виставки UITT - 2015 підбила результати першого національного конкурсу лідерів активного та екологічного туризму. В номінації "кращий екотуристичний проект року" з великим відривом переміг "Цикл екологічних блогерських турів для учасників ЖЖ", організований клубом "Добре поїхали". Також ми посіли друге місце в номінації "кращий туристичний клуб року". Результати голосування.
Ідея блогерських турів, організованих самими блогерами, яка народилась 8 років тому на сторінках туристичних ЖЖ-спільнот, отримала успішне втілення, масову підтримку учасників, а тепер ще й загальне визнання. Репортаж зі святкової церемонії в блозі Олі Троханчук.
Власне, перелік всіх проведених блогерських турів за 2014 рік - в моєму блозі.
Запрошую приєднуватись до наших подорожей!
Tuesday, March 24th, 2015
8:49 am
Весняна подорож на Дунай, ч.2
Маршрут: Одеса – Вилково – Дунайський біосферний заповідник, подорож по рукавах Дунаю до «нульового кілометру» та на Єрмаків острів. Блогерський тур. Квітень 2014р.
Частина 2, продовження. Переглянути частину 1.

Острів Єрмаків є одним з найбільших островів в українській дельті Дунаю. Простягається майже на 10 кілометрів в довжину, і в найширшому місці досягає ширини 3,6 км. Це одне із найважливіших місць для відтворення та сезонних скупчень популяцій птахів Дунайського біосферного заповідника. На його території відмічено перебування 220 видів птахів, що складає близько 80 відсотків всіх відомих для фауни заповідника коло близько  половини відомих для фауни України.

обережно, багато птахів!Collapse )
Скуштуйте й ви таку смакоту - наступна подорож у Вилково планується на 4-5 квітня.
Деталі: http://dobre.club/turi/zapovidna-ukraina/vylkovo-ta-yermakiv-ostriv/
Tuesday, March 17th, 2015
1:33 pm
Програма "Екотуризм в Україні" на UITT-2015
Шановні колеги-мандрівники, фотографи і блогери!
Маю честь запросити вас 25-27 березня на наш стенд «Екотуризм в Україні», на якому в рамках туристичної виставки UITT «Україна – Подорожі і Туризм» пройдуть тематичні презентації Національних природних парків (НПП) України і активного відпочинку.
З графіком презентацій Національних природних парків можна ознайомитись за посиланням: http://uaeta.org/ua/news/132
Також буде представлений електронний каталог стенду, в якому зібрана корисна інформація про екологічний та активний туризм в Україні, об’єкти природно-заповідного фонду, найцікавіші маршрути.
На виставці будуть представлені майже всі національні парки та заповідники України, і для вас буде чудова нагода не лише переглянути їх презентації, а й поспілкуватись «наживо» з працівниками природоохоронних установ, і спланувати свої подорожі по цих цікавих місцях.

читати даліCollapse )
9:20 am
Вибачайте, що знову про гречку.
Два тижні тому, коли сусіди по під'їзду зламали ліфт своїми мішками із крупами, я також вирушив у нелегкий двобій з інфляцією, щоб конвертувати гривню у тверді в цей момент мадеру, кавові зерна і бельгійський шоколад.
У френдстрічці вже багато писалось про банани і мандарини по 50 грн/кіло, але вдвічі дорожчим є свіжий червоний солодкий перець, паприка. Один хороший плід тягне на 30-35 грн. І ось, посеред непопулярної зараз балтійської кільки та мадярського бондюелю було помічено продукцію національного товаровиробника.

що там всерединіCollapse )
Monday, March 16th, 2015
5:58 pm
Первоцвіти Ічнянського парку
Власне, як ми їздили видно по останніх фотографіях, де автобус долає неймовірні перешкоди :)
Обов'язково перегляньте цей фотозвіт до кінця!
Originally posted by freckle06 at Первоцвіти Ічнянського парку
На днях випала можливість подивитися як цвітуть проліски та підсніжники в Ічнянському парку.

Первоцвіти...Collapse )
Wednesday, March 4th, 2015
8:50 pm
Весняна подорож на Дунай, ч.1

Справжні блогерські подорожі на Дунай ми проводимо кожної весни, і цій традиції у квітні виповниться вже сім років. Мандрівники і фотографи приїжджають з усіх куточків України, щоб зустрічати весну саме там, куди вона приходить найраніше. Цього разу з нами було багато учасників, які приїхали вдруге чи втретє, адже ми дещо змінили маршрут, відвівши максимум часу для перебування на території Дунайського біосферного заповідника. Подорож на Єрмаків острів до цього взагалі не пропонувалась заїжджим туристам, а тепер це повноцінний екотуристичний маршрут.
Я хочу представити вашій увазі дещо нестандартний фотозвіт: свій текст я буду ілюструвати фотографіями, зробленими різними учасниками подорожі. Хоч ми всі були на одному маршруті, але кожний фотохудожник побачив і намалював по своєму :)

фото: Лариса Ломоносова
переглянути фотозвітCollapse )

6:32 pm
Екотуризм в Україні. Куди поїхати навесні.

Півники сибірські, Iris sibirica, Міжрічинський ландшафтний парк, фотографія Олі Троханчук

Не нашкодити природі, забираючи з собою у вигляді "трофеїв" лише фотографії - один із головних принципів екотуризму,
напрямку, який передбачає відвідування природоохоронних територій, заповідників та національних природних парків.
В даному огляді - що цікавого можна побачити в Україні, подорожуючи по заповідних місцях разом з "календарем природи",
відкриваючи для себе нові місця у найкращий для цього час.

переглянути 8 весняних маршрутівCollapse )
6:10 pm
фінальне голосування за клуб "Добре поїхали!" на конкурсі
Інформація для тих, хто подорожував з наших клубом.
Насамперед вітаю вас усіх, ми вийшли до фіналу першого національного конкурсу лідерів активного та екологічного туризму! Фінальне голосування, яке вже розпочалось, триватиме до 8 березня включно. Кожен із вас може проголосувати на сторінці: http://uaeta.org/ua/news/130
Ми номіновані у двох категоріях:
Кращий екотуристичний проект року - серія блогерських екологічних турів для учасників ЖЖ, організована клубом "Добре поїхали"
Кращий туристичний клуб року - клуб активного та екологічного туризму "Добре поїхали".

Прохання також підтримати наших партнерів.
Давайте ж дружно і голосно скажемо світові: добре, що ми поїхали!